Menu
Your Cart

Όροι χρήσης

ΓΕΝΙΚΑ

Η χρήση των ηλεκτρονικών σελίδων και υπηρεσιών της www.e-grivas.gr από τον επισκέπτη / χρήστη, προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη συμφωνία του με τους παρακάτω όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου, που περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα της. Συνεπώς, ο επισκέπτης / χρήστης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από τη χρήση των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου και εάν δεν συμφωνεί, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου τους. Ο επισκέπτης / χρήστης παρακαλείται να ελέγχει το περιεχόμενο των όρων χρήσης για ενδεχόμενες αλλαγές. Η εξακολούθηση της χρήσης της www.e-grivas.gr ακόμη και μετά τις όποιες αλλαγές, σημαίνει την ανεπιφύλακτη εκ μέρους του επισκέπτη / χρήστη, αποδοχή των όρων αυτών.

1. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

H ιστοσελίδα www.e-grivas.gr είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Grivas furniture με Α.Φ.Μ: 125350517, Δ.Ο.Y: Α΄ ΑΘΗΝΩΝ, Αρ. Γ.Ε.Μ.Η123926901000 και δραστηριότητα την «Εμπορία Ξύλινων & Μεταλλικών Επίπλων - Υπηρεσίες Ταπετσαρίσματος». Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στην Αθήνα - Αχαρνών 35, Τ.Κ 104 39, Τ: 2108234331, E: info@e-grivas.gr

Πάγιος σκοπός της Grivas furniture είναι η κατά το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) δίνει τη δυνατότητα τόσο στους πελάτες όσο και σε όλους τους χρήστες του internet να ενημερωθούν άμεσα για τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρεία μας, καθώς και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά.

2. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Σήμα. Όλος ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας, το κείμενο, η γραφική παράσταση, τα λογότυπα, οι εικόνες κουμπιών, το λογισμικό και οι εικόνες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της “Grivas furniture” ή ικανοποιημένων προμηθευτών της και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Η σύνθεση (που σημαίνει τη συλλογή, τη ρύθμιση και τη συνέλευση) όλου του περιεχομένου σε αυτήν την περιοχή, είναι αποκλειστική ιδιοκτησία της “Grivas furniture” ή των προμηθευτών του λογισμικού της και προστατεύεται από τους ελληνικούς και διεθνείς νόμους πνευματικών δικαιωμάτων. Το περιεχόμενο και το λογισμικό σε αυτήν την περιοχή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αγορές και πωλήσεις. Οποιαδήποτε άλλη χρήση, συμπεριλαμβανομένης της αναπαραγωγής, της τροποποίησης, της διανομής, της αναδημοσίευσης, της επίδειξης ή της απόδοσης του περιεχομένου από την εταιρία Grivas furniture συμπεριλαμβανομένης και της ηλεκτρονικής διεύθυνσης www.e-grivas.gr, είναι απαγορευμένη. Επιφυλασσομένων όλων των δικαιωμάτων, κάθε κείμενο ή εικόνα που φέρει τα σύμβολα Grivas furniture είναι σήματα ή καταχωρημένα σήματα και χρησιμοποιούνται στο παρόν κατόπιν αδείας των αντίστοιχων ιδιοκτητών τους. Η Grivas furniture επιτρέπει στους επισκέπτες της σελίδας www.e-grivas.gr, να πραγματοποιούν αναθεωρήσεις και σχόλια στα προϊόντα όπου υπάρχουν. Εάν πραγματοποιήσετε αναθεωρήσεις ή σχόλια στην ηλεκτρονική σελίδα www.e-grivas.gr, τότε χορηγείτε στην εταιρεία Grivas furniture ένα μη αποκλειστικό, ελεύθερο, διαρκές, αμετάκλητο και πλήρως αδειοδοτούμενο δικαίωμα να χρησιμοποιήσει, να αναπαράγει, να τροποποιήσει, να προσαρμόσει, να δημοσιεύσει, να μεταφράσει, να διανέμει και να δημιουργήσει τέτοιες αναθεωρήσεις και σχόλια σε όλο το κόσμο, σε οποιαδήποτε αναθεώρηση ή σχόλιο.

3. ΕΜΠΟΡΕΥΣΙΜΑ ΕΙΔΗ – ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τα διαθέσιμα προς πώληση προϊόντα, το διαθέσιμο απόθεμα τους (σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζεται τηλεφωνική επικοινωνία), τα χαρακτηριστικά τους και οι τιμές, βρίσκονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.e-grivas.gr και είναι προσβάσιμα σε όλους. Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για το εκάστοτε προϊόν κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προϊόντος.

Η Grivas furniture εγγυάται για την ενημέρωση των πελατών σχετικά με την διαθεσιμότητά ή μη των προϊόντων, δεν φέρει όμως καμία ευθύνη για την διαθεσιμότητά τους.

Η Grivas furniture καταβάλλει καθημερινά όλες τις δυνατές προσπάθειες έτσι ώστε να παρέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για το εκάστοτε προϊόν (τεχνικά χαρακτηριστικά, τιμές, κτλ.). Η εταιρεία δύναται να ακυρώσει την όποια παραγγελία σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας ή κατάργησης του είδους μετά από ενημέρωση του προμηθευτή. Ωστόσο, προκειμένου να περιοριστούν τυχόν λάθη, συνιστούμε πριν την οποιαδήποτε ολοκλήρωση αγοράς, ο πελάτης να επικοινωνεί μαζί μας σε περιπτώσεις που οι τιμές ή οποιοδήποτε άλλο προϊοντικό χαρακτηριστικό είναι πέραν των συνηθισμένων και λογικών. Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ (24%). Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-grivas.gr της εταιρείας Grivas furniture επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.

4. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.e-grivas.gr αποτελούν συνάψεις σύμβασης πωλήσεως εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994 (όπως αυτός ισχύει σήμερα) και των τροποποιήσεων που αναφέρονται στο ΠΔ 131/2003 (ΦΕΚ Α’ 116/16.05.2003) καθώς και της προσαρμογής της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2011, σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, την τροποποίηση της οδηγίας 93/13/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 1999/44/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και την κατάργηση της οδηγίας 85/577/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 97/7/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, η οποία δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με αριθμό L 304 της 22.11.2011 όπως αυτή τέθηκε σε ισχύ από την 13/06/2014.

Ο χρήστης έχει δικαίωμα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός, τηρώντας τις διατάξεις του Ελληνικού Αστικού Κώδικα (εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος ηλικίας και δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης). Παραγγελίες μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν από νομίμους εκπροσώπους νομικών προσώπων. Η Grivas furniture, επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.

7. ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

7.1 ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-grivas.gr απαιτούνται: 

7.1.1 Η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.

7.1.2 H ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως της συλλογής και όπου απαιτείται της χρήσης προσωπικών δεδομένων.

Σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος www.e-grivas.gr και δίπλα σε κάθε διαθέσιμο προς αγορά προϊόν, υπάρχει το πλήκτρο:

Προσθήκη στο Καλάθι και Προσθήκη στα Αγαπημένα
Για την συνέχιση των αγορών, ο χρήστης επιλέγει από τις κεντρικές κατηγορίες, αυτή που περιέχει το επόμενο είδος που ψάχνει και το προσθέτει επίσης στο καλάθι του. Όταν ολοκληρώσει τη διαδικασία προσθήκης προϊόντων, πατάει το πλήκτρο «Kαλάθι» στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης του.
Για να μπορέσει κάποιος να παραγγείλει δεν είναι απαραίτητο να είναι μέλος του
www.e-grivas.gr, συμβουλεύουμε όμως τους πελάτες να γίνουν μέλη του www.e-grivas.gr, καθώς θα είναι πολύ πιο εύκολη η όλη διαδικασία σε οποιαδήποτε μελλοντική χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο χρήστης συμπληρώνει στη φόρμα, το e-mail του & το password που δήλωσε κατά την εγγραφή του και κάνει login στο χώρο μελών. Αν δεν είναι μέλος, επιλέγει το πλήκτρο "Σύνδεση | Εγγραφή" στο δεξί πάνω τμήμα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Συμπληρώνει στη φόρμα εγγραφής νέου μέλους ένα ενεργό email λογαριασμό. Το e-mail που θα δηλώσει πρέπει να είναι έγκυρο διότι όλη η επικοινωνία μας, θα γίνεται μέσω του e-mail που έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του. Ακόμα και στην περίπτωση που δεν γίνει μέλος, θα ζητηθούν προσωπικά στοιχεία όπως: διεύθυνση τιμολόγησης και αποστολής παραγγελίας, e-mail, τηλέφωνο επικοινωνίας, στοιχεία απαραίτητα για την σύναψη και ολοκλήρωση της σύμβασης μεταξύ των δύο μερών.

Διαδικασία Παραγγελίας

Η παραγγελία ολοκληρώνεται σε 3 βήματα:

1. Προσθήκη των επιλεγμένων προϊόντων στο "Καλάθι αγορών".
2. Συμπλήρωση των απαιτούμενων στοιχείων στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας (Ταμείο).
3. Λήψη επιβεβαιωτικού email για την παραγγελία.

7.2 ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας, το www.e-grivas.gr διαθέτει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής: 

1. Χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας: Η χρέωση της κάρτας γίνεται κατά την διαδικασία εκτέλεσης της παραγγελίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-grivas.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών μέσω καρτών και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας. Με την επιλογή του συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής, ο χρήστης θα μεταφερθεί σε ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών συνεργαζόμενης εταιρείας που έχει αναλάβει την ολοκλήρωση των συναλλαγών, όπoυ θα ζητηθούν όλα τα στοιχεία της κάρτας.

Είναι απαραίτητο να σημειωθεί ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
Σε περίπτωση που η συναλλαγή μέσω κάρτας δεν εγκριθεί από την τράπεζα του κατόχου, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του.

2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς όψεως:

  • Εθνική: GR22 0110 1180 0000 1180 0176 551

    Bic: ETHNGRAA

  • Πειραιώς: GR81 0172 5270 0055 2703 4862 296

          BicPIRBGRAA

Αφού ολοκληρωθεί η παραγγελία, ο πελάτης καταθέτει σε έναν από τους παραπάνω λογαριασμούς το ποσό της αξίας των προϊόντων που αγόρασε (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών εξόδων) και αποστέλλει μία φωτοτυπία της κατάθεσης (όπου θα αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του και ο αριθμός της παραγγελίας) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στο info@e-grivas.gr. Αν δεν είναι δυνατή η αποστολή του αποδεικτικού, παρακαλούμε για την αποστολή email με την ημερομηνία κατάθεσης, την τράπεζα κατάθεσης, τον αριθμό κατάθεσης, τον αριθμό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο επικοινωνίας. Με το που παραλάβουμε το αποδεικτικό κατάθεσης θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία εκτέλεσης της παραγγελίας.

Σε περίπτωση εμβάσματος από διαφορετική Τράπεζα των συνεργαζόμενων, τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.

7.3 ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής και τον τρόπο παράδοσης.
Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει ηλεκτρονικά αντίγραφο της παραγγελίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που έχει δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας του, το οποίο περιλαμβάνει την λεπτομερή περιγραφή των εμπορευμάτων της παραγγελίας και έναν μοναδικό κωδικό, με τον οποίο θα μπορεί να παρακολουθήσει την πρόοδο και εξέλιξη της παραγγελίας του (σε περίπτωση που είναι εγγεγραμμένος χρήστης).

Ολοκλήρωση Παραγγελίας

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, αποστέλλεται αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει ο χρήστης κατά την εγγραφή του.

8. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται μόνο εντός των φυσικών ορίων της Ελλάδας μέσω συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας, εταιρείας courier (και των συνεργατών της) ή μέσω μεταφορικής εταιρείας που συνεργάζεται ο πελάτης / χρήστης. Στην τελευταία περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα δεν καθορίζονται από την εταιρεία Grivas furniture, αλλά από το πρακτορείο μεταφορών της επιλογής του πελάτη / χρήστη.

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει:

  • Τ.Κ περιοχής, όγκου ή και βάρους για παράδοση επί του πεζοδρομίου.
  • Παράδοση εντός της οικίας.
  • Υπηρεσιών συναρμολόγησης των προϊόντων (αν απαιτείται).

Οι χρεώσεις υπολογίζονται πάντα μέχρι την είσοδο του πεζοδρομίου της δηλωμένης διεύθυνσης παράδοσης. Στις περιπτώσεις όπου ο τόπος προορισμού είναι νησί, τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται πάντα μέχρι την έδρα του πρακτορείου μεταφορών / courier. Ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει αν δεν λάβει το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη / τιμολόγιο και σε περίπτωση τριγωνικής πώλησης, το δελτίο αποστολής). Στις τιμές των εξόδων αποστολής συμπεριλαμβάνεται o ΦΠΑ 24%.

Ο πελάτης / χρήστης οφείλει να ενημερώσει την επιχείρηση για τυχόν δυσκολίες πρόσβασης στο χώρο του, ενώ σε περίπτωση που απαιτείται η χρήση ανυψωτικού μηχανήματος, τότε το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη. 

Για τη χρέωση των μεταφορικών εξόδων της παραγγελίας του, ο χρήστης μπορεί να ενημερωθεί συμπληρώνοντας τα στοιχεία αποστολής "ΤΚ" σε μία από τις παρακάτω σελίδες:

  1. Σελίδα "Καλάθι".
  2. Σελίδα "Ολοκλήρωση Παραγγελίας".

Σε περιπτώσεις όπου τα μεταφορικά έξοδα δεν εμφανίζονται ή εμφανίζονται με πολύ μεγάλη επιβάρυνση (π.χ. 1.000€), τότε ο πελάτης / χρήστης παρακαλείται να επικοινωνήσει με την Grivas furniture στο τηλέφωνο 210 8234331 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση (email) info@e-grivas.gr

Το προσωπικό και οι τεχνικοί της Grivas furniture, καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την σωστή λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος www.e-grivas.gr. Σε περίπτωση λάθους ή μη εμφάνισης των μεταφορικών εξόδων που υπολογίζονται αυτόματα από το σύστημα του ηλεκτρονικού καταστήματος www.e-grivas.gr, η Grivas furniture δεν φέρει καμία ευθύνη.

9. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΑΛΛΑΓΕΣ – ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Πολιτική επιστροφών

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Grivas furniture από το διαδίκτυο στον ιστότοπο www.e-grivas.grΣε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει εμπορεύματα, θα χρειαστεί η φορολογική απόδειξη, το έντυπο παραγγελίας, το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας, το email ολοκλήρωσης της πληρωμής σε περίπτωση πληρωμής μέσω κάρτας ή το καταθετήριο σε περίπτωση πληρωμής μέσω Τράπεζας.

Τα προϊόντα για να επιστραφούν θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία, (για τα είδη που έχουν εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους). Ο πελάτης / χρήστης είναι υπεύθυνος για το κόστος επιστροφής των προϊόντων, εκτός και αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοιχτεί η συσκευασία του προϊόντος ή τα προϊόντα δεν επιστρέφονταιΟ πελάτης / χρήστης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει τα αγορασμένα προϊόντα εντός 14 ημερών από την στιγμή της παραλαβής. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η Grivas furniture δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος.

Ακύρωση παραγγελίας
Για
παραγγελίες προϊόντων που ανήκουν στην γκάμα των προϊόντων Grivas furrniture, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.e-grivas.gr, μπορεί να γίνει ακύρωση  της  παραγγελίας  μόνο την ίδια ημέρα που έγινε η παραγγελία.

Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγο αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί η απόδειξη σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα μας εναλλακτικά, στέλνετε το αίτημα σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας info@e-grivas.gr και επιλέγοντας το Τμήμα Επιστροφών.  Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 8234331. Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Επιστροφή αντιτίμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

Εφόσον πληρείτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό σας ή μέσω αντιλογισμού αν είναι τραπεζική κάρτα.

Η επιστροφή του αντιτίμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στο κατάστημα μας.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης:
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
1) Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
2) Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή που δεν υπάρχει σε απόθεμα και χρειάζονται ειδική παραγγελία από τον (προμηθευτή/κατασκευαστή)
3) Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Λυπούμαστε, αλλά δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες (π.χ. Σαλόνια ειδικών διαστάσεων, ντουλάπες σε ειδικά χρώματα κτλ.), λευκά είδη με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, προστατευτικά, μαξιλάρια και στρώματα, κτλ.), προϊόντα που παραγγέλθηκαν αποκλειστικά για εσάς, είτε από εγχώριους είτε από ξένους προμηθευτές/κατασκευαστές.

10. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Αν έχετε διαφορά με έμπορο σε χώρα της ΕΕ σχετικά με προϊόν ή υπηρεσία που αγοράσατε ηλεκτρονικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ΗΕΔ), η οποία παρέχεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Αυτή η πλατφόρμα διατίθεται δωρεάν, σε όλες τις γλώσσες της ΕΕ. Αν υποβάλετε καταγγελία μέσω της πλατφόρμας ΗΕΔ, εσείς και ο έμπορος θα πρέπει να συμφωνήσετε για τον φορέα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών που θα εξετάσει τη διαφορά σας. Κάθε φορέας εφαρμόζει δικούς του κανόνες και διαδικασίες και είναι δωρεάν για τους καταναλωτές, πατήστε εδώ Η.Ε.Δ

11. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥ

Αν και η Grivas furniture ενημερώνει και δημοσιεύει μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας της www.e-grivas.gr καλόπιστα, καμία παρατήρηση δεν υποβάλλεται σχετικά με την πληρότητα ή την ακρίβεια των πληροφοριών που περιλαμβάνονται στο παρόν. Ορισμένα μέρη του ιστοχώρου www.e-grivas.gr μπορεί να είναι ελλειπή, να περιέχουν λάθη ή να λήξουν, καταργηθούν, διαγραφούν σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο. Η Grivas furniture αποκηρύσσει ρητώς και δεν αναλαμβάνει καμία υποχρέωση στην ενημέρωση, στην τροποποίηση ή στη διαγραφή πληροφοριών για τον ιστοχώρο σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο. Η εταιρεία δεν δηλώνει με κανέναν τρόπο ότι οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στα έγγραφα και στις ανακοινώσεις, που δημοσιεύονται σε αυτόν τον διακομιστή, είναι κατάλληλα για οποιονδήποτε σκοπό. Κάθε τέτοιο έγγραφο και σχετική γραφική απεικόνιση, παρέχεται “ως έχει” χωρίς καμία απολύτως εγγύηση οποιουδήποτε είδους. Η Grivas furniture δεν φέρει καμία ευθύνη ούτε υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε ζημιά και ηθική βλάβη που προκύπτει από αδυναμία παροχής υπηρεσιών υποστήριξης. Ο πελάτης/χρήστης είναι ελεύθερος να κάνει χρήση της Grivas furniture σύμφωνα με τον νόμο και τα χρηστά ήθη.

12. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Τι καλύπτεται

Το περιεχόμενο και η διάρκεια της εγγύησης ποικίλει για κάθε προϊόν.

Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.

Τι θα γίνει για να διορθωθεί το πρόβλημα

Η Grivas furniture θα εξετάσει αν το προϊόν καλύπτεται από την εγγύηση. Εφόσον διαπιστωθεί η ελαττωματικότητα του προϊόντος ή εξαρτήματος αυτού, θα εξασφαλίσει τη διόρθωση ή επισκευή του προβλήματος. Η επιλογή του τρόπου επιδιόρθωσης εναπόκειται αποκλειστικά στην Grivas furniture.

Όροι εγγύησης

Η εγγύηση ισχύει από την αρχική ημερομηνία αγοράς του προϊόντος και εφόσον έχει αγοραστεί από την Grivas furniture.

Για λόγους εξακρίβωσης της ημερομηνίας αγοράς, είναι απαραίτητο να κρατήσετε την απόδειξη αγοράς, αφού αποτελεί τη μοναδική απόδειξη της ημερομηνίας που αγοράστηκε. Η εγγύηση δεν καλύπτει φθορές που προέρχονται από κακή συναρμολόγηση, κακή χρήση ή αποθήκευση, έλλειψη καθαριότητας ή γρατζουνιές/χτυπήματα ή κάθε άλλου είδους ατυχήματα. Η εγγύηση δεν καλύπτει τη φυσιολογική φθορά, προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε εξωτερικό χώρο ή σε υγρό περιβάλλον ή τη χρήση πλην της οικιακής, εκτός αν αναφέρεται. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να απευθύνεστε στο τμήμα support της εταιρεία Grivas furniture. Σε κάθε περίπτωση, θεωρείται πως ο έλεγχος για τυχόν φθορές πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε περίπτωση που αναφερθεί πρόβλημα ή φθορά εντός των 14 ημερών, είναι απαραίτητο ο καταναλωτής να έχει στην διάθεσή του φωτογραφίες από τα προϊόντα πριν ανοιχθούν οι συσκευασίες τους, για να διαπιστωθεί εάν αυτές έχουν προκληθεί από την μεταφορική εταιρεία.

Κατ' εξαίρεση, τα εκθεσιακά προϊόντα, ως προϊόντα μεταχειρισμένα, δεν καλύπτονται από εγγύηση.

Σχετικά με τα κρεβάτια και τους καναπέδες, η εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες του καναπέ η του κρεβατιού που οφείλονται σε ανώμαλες συνθήκες περιβάλλοντος (υγρασία, έκθεση σε υπερβολική ζέστη, κρύο ή φως κλπ), υπερφόρτωση, ελλειπή φροντίδα, (σκίσιμο, κάψιμο, χρήση ακατάλληλων καθαριστικών κλπ), βλάβες που οφείλονται σε χρήση μη αυθεντικών εξαρτημάτων ή ανταλλακτικών ή σε επέμβαση τρίτου προ τη Grivas furniture προσώπου.

Σχετικά με τα στρώματα, η εγγύηση καλύπτει τυχόν ελαττώματα που οφείλονται στην κατασκευή ή τα υλικά του στρώματος και όχι βλάβες από τη συνηθισμένη φθορά, την κακή μεταχείριση, την κακή τοποθέτηση, την έλλειψη καθαριότητας, γρατζουνιές, χτυπήματα, ή κάθε άλλου είδους ατύχημα. Κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης, το προϊόν ή τα εξαρτήματα του είτε επισκευάζονται από την Grivas furniture.

Τα προϊόντα από φυσικό ξύλο, ενδέχεται να παρουσιάσουν μικρή αλλοίωση με την πάροδο του χρόνου (πχ. Σε καπλαμά δρυς, oξιά και καρυδιά λόγω της φυσικότητας του ξύλου υπάρχει ενδεχόμενο κάποιας αλλοίωσης του χρώματος από φυσικά αίτια, όπως ήλιος, φως ή άλλες συνθήκες περιβάλλοντος).

Τα προϊόντα από μασίφ ξύλο, αποτελούν ζωντανό οργανισμό και χρειάζονται ειδική φροντίδα συντήρησης.

Η εγγύηση των προϊόντων δεν περιλαμβάνει την αποστολή τεχνικών της εταιρείας, καθώς και τη μεταφορά προς αντικατάσταση του προϊόντος από και προς τον χώρο του πελάτη υπηρεσίες χρεώνονται ξεχωριστά και δεν αποτελούν τμήμα της εγγύησης. Η εγγύηση αφορά το προϊόν και όχι τη μεταφορά του.

Σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφεται το χρηματικό ποσό της αγοράς του προϊόντος.

Γενικά δικαιώματα

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την εμπορική εγγύηση, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης (άρθρο 5 Ν. 2251/1994 και άρθρα 534 επ. ΑΚ). Τα δικαιώματα του καταναλωτή από το νόμο είναι σωρευτικά προς τα δικαιώματα που του παρέχει η εγγύηση. 

Τρόποι επικοινωνίας αν χρειαστείτε τις υπηρεσίες μας

Μπορείτε να καλέσετε στο 210 8234331 για να να επικοινωνήσετε με το τμήμα support της εταιρείας.

13. ΔΙΑΦΟΡΑ

  • Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η Grivas furniture  δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.
  • Σε περιπτώσεις που έχετε καταχωρήσει μια ηλεκτρονική παραγγελία και κατά την παραλαβή διαπιστώνετε ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόν από τη συνολική παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να διευθετήσουμε όλες τις λεπτομέρειες που απαιτούνται και να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που δεν παραλάβατε χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
  • Τροποποίηση των όρων του παρόντος: Το www.e-grivas.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H εταιρία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους.

Σε περίπτωση μη παραλαβής των παραγγελθέντων εμπορευμάτων (και εφόσον έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα από την καταχώρηση της παραγγελίας), παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.e-grivas.gr . Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, θα σας συνιστούσαμε να αναφέρετε τον ειδικό κωδικό παραγγελίας που έχει αποσταλεί στη διεύθυνση e-mail που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας.